The Thornton Group

Call Us: (925)963-3258

הרבה יש השתנה ב קידום אתרים ושיווק באינטרנט מהיר במנועי חיפוש בעולם אבל, כמה את יסודות נשארים את המדויק אותו . ובכן, על מנת עיצוב אינטרנט שיווק אסטרטגיה , זה הוא חשוב שיש לך חזקה מבנה ל- לבנות על .

לדוגמה , היסטורית , מילות מפתח הותקפו עם סוליית מטרה פונקציה של אורגני היום, כי זה לא המקרה. . מילות מפתח הן הכי הרבה חיוני חלק מכל קידום במנועי חיפוש. תוכנית כשהוא מסתכל מעבר מיץ SEO הם מביאים, ניתוח מילות מפתח אומר אותנו הרבה על משתמשים ואת למה הם עיון .

הנה כמה ירוק שיטות כי צריך שייך מ אינטרנט שיווק טכניקות :

לחסל דבר פוחתת שלך אתר

איטי טעינה אתר יש שלילי השפעה על את הכוללת דירוג של אתר. זהו בשל העובדה כי חוויית המשתמש היא לחלוטין לאיבוד. משתמשים כמעט אף פעם לחכות על יותר מ -3 שניות אתר ל- לחלוטין עומס . A איטית אתר יכול להיות הרסני הוא למשתמשים והן בדירוג. ובכן, להיפטר דבר על שלך אתר כגון גרפיקה כבדה או קטעי וידאו להאט את אריזה פעמים

היפר ל- מתאים חומר רק

. קישור אל רלוונטי דפים הוא טוב עבור שלך האתר . ובכן, קישור מתוך לא ייקח. אנשים את הדף שלך

כתוב עבור בני אדם הראשון

חומר הוא אפקטיבית - הן SEO למטרות ועבור למשוך ל- אתר. ודאו שאינך לכתוב בלעדי עם קידום במנועי חיפוש בראש. חומר מאבד את יופי והקוראים לא יכול להתחבר מה אתה רוצה ל- מדינה. . ודא שאתה לכתוב עבור הקוראים שלך .

אמין אתרים ל- link כדי אתה

פיתוח פרופיל הקישור של אמינה אתרים מקוון חיבור כדי האתר שלך . זה אסיסטים לפתח סמכותו של שלך האתר מדי ערבויות כי הדירוגים שלך ללכת גבוה יותר.

יש אינטרנט אנליטית מיקום

מבלי אמצעי ל- לקבוע ההצלחה שלך, כל שיווק שיטת יהיה להפסיק לעבוד. לפיכך להבטיח שיש לך אינטרנט האנליטי ב מקום לפני אתה להתחיל עם קידום במנועי החיפוש

Meta מידע חשוב מאוד מדי

תיאור מטא היטב מבנה יכול לסייע שלך אתר מאז אנשים מי חיפוש לקבל תמצית של מה 's על האתר שלך אפילו לפני הם פותחים את הקישור מן התיאור meta. . פיתוח ייחודי תיאורי meta עבור כל אחד מהקישורים בדף האינטרנט שלך.

מובן ו משמעותי URLS רק

כתובות אתר הנמצאות קצר ו לחלוטין להסביר את מטרה פונקציה של הדף הם פשוט ל- להבין ו אספקת די פרטים ל- עיון מנועים כאשר הם זוחלים שלך אתר מדי.

לבנות מומנטום עם חברה אתרי

עם קידום במנועי חיפוש , אתה לא יכול להתעלם לתצפית את פוטנציאל של מדיה חברתית . תמיד מורכב מדיה חברתית שיטת בתוך SEO שלך שיטת.

מעל לכל, לוודא כי שלך אתר יש ייחודי content , תמונות ברורות ואת מיטב מילות מפתח כלל - זה יהיה בהחלט עזרה כל המאמצים SEO שלך.


What people are saying about the Thornton Group